Jun 30, 2010

My biG day!!














Hai..hehe..i'm back..selepas pelbagai tomahan yang diterima dalam blog dulu ..aku dinasihatkan stop untuk update ape2 di blog.so sekarang aku rasa malaun2 tu dah insaf kot..hehe..berbalik pada cerita asal..first one aku nak share dengan ko orang ialah my wedding day!!hehe..pada 4 jun 2010 yg lalu..sah la aku menjadi isteri kepada mohd khairi mohd zaki..pengalaman yang x dapat dilupakan sepanjang hidup aku..siapa yang mengalaminyer shj yang dapat merasai perasaan nyer...wah!!jam 2.45 petang aku dan family berangkat ke masjid kemumin..dekat je dengan umah aku..jantung nie dah start berdebar2..sampai sana sempat jeling pada bakal suami..
"handsome nyer dia ai nie.."sempat lagi memuji bakal suami di dalam hati..muka dia usah dicakap..rasa macam xde darah..pucat je..takut akat nikah kot..hehehe..lepas tok iman membaca kutbah yang aku rasa x sesuai pada masa itu..abah aku mula memainkan peranang..lagi la jantung aku berdebar...rasa nak pecah..cousin aku yang sewel tu(suzie)sempat interview aku.."apekah perasaan anda bila hampir bergelar isteri"aku terasa malas untuk melayan..hehe
selepas itu dengan satu lafaz aku sah menjadi isteri kepada khairi..yang boleh digambarkan perasaan ialah dengan air mata je..yang aku pelik makcik2 aku pon turut menagis..hahhah..lawak lak..so kat atas ada beberape pic untuk tatapan semua..hehe..doakan kebahgian aku okey!!..

No comments:

Post a Comment