Aug 31, 2010

potret seribu wajah malaysia...
















sejak kebelakangan nie..aku banyak sangat cuti..M.C la..cuti sempena nuzal al-quran..n kemerdekaan..so semangat nak berkerja pon semakin kurang..hati sudah teringat pada kampung halaman,..tahun nie tahun first beraya as a wife..so xcited..thanx allah!!berbalik pasal kerja di office..semangat nak balik kampung je..account kat office satu pun x sentuh..aku baru je dapat tahu yang aku akan ditugaskan untuk handle semua account company...tanpa kenaikkan gaji..sangat bagus okey!!..hehehhe..stress!!!!!!!!jgn2..doktor dah nasihatkan supaya jangan stress..!!hehehe..ermmmm...sekarang nie kat umah aku banyak habiskan masa sorang2 je..husband keje.wartu keje x sama dgn aku..aku balik..dia baru pergi..dia balik..aku lak yang pg kerja..ermmm..ape lah buat..aku kena faham dia..dah tu keje dia..kadang kala nak kurangkan boring aku kat umah...hah!!hobi aku ialah ambik picture sorang2..so..kat sini aku post beberape picture aku..hehehhe..with simple word..picture terencat ku..hehe..

No comments:

Post a Comment