Nov 24, 2010

my love..

beberapa bulan lepas..di bali..




nie x sure berapa tahun..but sgt cute kan??

(Papa 2 tahun)



jam menunjukkan pukul 3.18..ptg..sangat bosan sorang-sorang di ofis..proposal untuk family day sikit pon belom disentuh..malas melanda diri..aku ketandusan idea untuk pilih lokasi untuk family day nie..ada yang nak ke singapore..ada yang nak ke kemboja (ah!!kemboja..i hate that place..hahahh)ikut kan hati aku nie nak je buat proposal ke bandung..leh shopping!!huhu..ermm..kita stop dulu pasal family day..nanti rajin baru la aku fikir..



Dalam juah disudut hati aku sekarang..tiba-tiba rindu pada my hubby..hahha...padahal baru tidak berjumpa kira 6 jam lalu..hahha..over aku nie..eee..cepat la balik..rasa nak jumpa dia sangat..sudah hampir 6 bulan aku sah sebagai suami isteri dan terlalu banyak diri ini belajar untuk faham dirinya..betul kata orang walau pun 100 tahun kita bercinta bagai nak rak..belom tentu kita akan kenal pasangan kita sepenuhnya..itu la yang aku rasa..selepas kahwin baru la aku tahu yang hubby sangat baik...terpengun ok!!ahahah..sangat bersyukur..dia seorang lelaki yang terlalu ingin mengenali aku dan sangat bersabar dengan kerenah aku..thanx sayang..mama sayang papa dunia dan akhirat..lov u umpphh..umpphh...

No comments:

Post a Comment