Dec 2, 2011

Amsyar one Month!!!

yeaayyy....dah masuk december dah kita nie..cepat je rasa..dah nak masuk tahun baru pun ...dah lama pulak dah bercerita kat blog nie..sekarang idup sangat la sibuk..pagi keje sampai petang..malam dengan uruskan hubby n anak..penat tuhan je yang tahu..tapi aku sangat la happy..walaupon letih tapi aku ikhlas menguruskan harta yang allah bagi pada aku.

Amsyar pun da besar sekarang..dah pandai macam2..hehe..kalau lambat bagi susu je meraung x ingat dunia..sangat ikut perangai aku..x sabar..heheh..papa dia lak asyik senyum je..anak menangis pun dia senyum..anak minum susu banyak pun dia senyum..tapi aku tahu dia sangat happy dengan kehadiran amsyar dalam idup kami..thanx allah...harta tidak ternilai yang kau kurniakan buat kami..!!


aksi biasa amsyar bila tidur!!





nie pun tidur jgk...



lagi tidur..ikut papa dia banyak tidur..hehe



No comments:

Post a Comment