Apr 11, 2012

family fotoshoot!!!





















eishhh!!!aku n picture memang tak dapat dipisahkan..patut la duit aku banyak habis kat lens je..tapi ambik gambar bukan nya reti nak capture..heheh..aku cuma suka orang ambik picture aku..heheh..baby amsyar pun nampaknya mewarisi bakat dan kegemaran sama dengan aku..suka bergambar..dia pandai tengok camera bila kita panggil nama dia..pandai senyum..bila ambik gambar..tapi masa fotoshoot nie..xreti senyum lak..yogi2!!semua gambar kat atas nie diambil oleh kabus studio!!..berbakatkan!!!aku sangat suka okey!!!sape yang berminat nak ambik picture pre wedding ke..kahwin ke..leh la tengok FB dia..http://www.facebook.com/#!/pages/Kabus-Studio/264542650253238!!harga sangat berpatutan!!dijamin memuaskan..!!janji!!!!

No comments:

Post a Comment