Jun 16, 2012

Happy Birthday buat aku!!!

Birthday Kek
hadiah from abah mertua..
hadiah from hubby sayang
allhamdulillah 6 jun 2012 genap la umur aku 28 tahun.happy birthday to me!!walaupun sambutan simple sahaja..tapi cukup membuatkan aku senyum sampai ke telinga..ucapan hari jadi tepat jam 12 malam dari hubby dan satu cuiman darinya buat aku rasa aku la wanita paling bertuah di dunia..tiap2 tahun janjinya untuk jadi org yg pertama wish birthday pada aku masih dikotakan walaupun hampir 6 tahun bersama..thank syg!!tahun nie birthday lagi bermakna dengan kehadiran yogi dalam hidup kami..harta tidak ternilai buat kami..cam x sabar je nak pregnant lagi..hahhaha..hubby pun asyik tanya bila yogi nak dapat adik..hahhah..sabar ye sgt tahun depan i pregnant lagi..tahun nie nak relek dulu n nantikan our republic cinta hujung tahun nanti..cant wait!!!!hehhehe...

No comments:

Post a Comment