Oct 30, 2012

Bersyukur...

 
baru je  balik makan dengan bos aku..kami duk berbual pasal rumah dalam kereta..berbual tentang budget nak buat itu..n budget nak buat nie..masuk je office aku terus google pasal grill rumah..tiba2 jumpa satu blog yg sgt menarik perhatian..http://mamaqari.blogspot.com/..seorang ibu yang tabah..mempunyai anak yang cacat penglihatan..tiba2 kagum dengan dia..baru la aku sedar dan terfikir..jauh di luar sana..macam2 ujian Allah pada hamba nya..kadang2 aku sendiri tak pernah nak bersyukur dengan ape yang aku miliki..sering merungut..sering tidak puas hati..megeluh dengan dugaan Allah yang jauh lebih ringan berbanding dugaannya pada hambanya yang lain..aku punyai suami yang sangat penyayang..anak yang sihat..kerja yang bagus..kesihatan yang baik..rezeki yang murah..apa lagi yang aku cari dan kejarkan dalam hidup ini..ya allah!lalainya aku..perkataan syukur sering aku ucapkan..tapi sebenarnya aku sangat jauh dengan syukur..maafkan aku ya allah..ampunkan aku!!
 
 





No comments:

Post a Comment