Jan 22, 2013

Birthday boy!!

wah..besar2 pun orang celebrate birthday lagi kan??untung pada jejaka di bawah nie..heheh..mak n abah very sporting..setiap kali birthday anak menantu xpernah lupa celebrate n bagi hadiah..nasib la birthday kami semua xjauh beza..untuk anak lelaki and menantu lelaki..birthday diaorang semua jatuh pada bulan december..hubby aku 4 december 1981..biras aku pertama 25 december 1981 and biras kedua 15 december 1986..manakala (wah2!!manakala lagi) birthday kami yang perempuan nie..jatuh bulan jun and julai..see!!aku 6 jun 1984..adik ipar pertama 4 julai 1984 n adik ipar kedua 26 jun 1985..dekat2 je kan?so x susah bagi mak n abah nak celebrate..mereka gabung je semua..senang heheh
kali nie birthday diaorang  jejaka nie kami pilih untuk lunch kat marriott hotel..ermm..makan x la best sangat..tapi bila makan and jumpa ramai2 nie jadi seronok sangat2..ape lagi yang diperlukan selain dari keluarga bahagia..Thank to abah n mak..walaupun family aku jauh..tapi aku x pernah rasa sunyi sebab mak and abah x pernah bezakan antara anak n menantu..sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kami semua..bersyukur ya allah..!!
 
birthday boy..(tahan perut supaya x nampak perut buncit dalam picture)
 
me n sewa comel(second sister in law)
 
me n mak..(mother in law)
 
performance(nyanyi lagu happy birthday..so sweet)
 
sewa n deck..my comel sister in law
 
peacee with lovvvv...
 
me!!
 
mak n abah..the best parent in the world!!
 

No comments:

Post a Comment