Feb 28, 2014

~taufan hidup~

haloooo....lama rasanya tak curah perasaan kat sini..busy sesangat..allah je tahu..dengan anak xsihatnya..dengan keje berlambak akt ofis..sedar tak sedar aku dah 3 minggu x balik Kelantan..so this week kena balik jugak..rindu sangat dah kat umi aku nie..walaupun allah je tahu betapa penatnya badan nie..tapi aku senang..kalau lama tak balik tengok dia mula2 la rasa macam-macam..memang la mencabar weii jaga orang tua sakit..mintak pada allah diberikan kesabaran kat tinggi je..

life sekarang agak kelam kabut..keje xpayah cakap..masuk office je..macam2 keje menunggu..tapi allhamdulillah..aku boleh control lagi..business pun Alhamdulillah..makin lancar..setiap hari ade je order masuk untuk beli sabun atau pun jamu..dapat la topup sikit duit nak balik kampong..xkesah la..selagi aku sihat..selagi aku mampu..aku akan teruskan..penat ke..makan x sempat ke..tu lain citer..janji suami..anak n umi aku tak terabai..sekarang kehidupan dah lain sangat2..aku dah xde masa untuk benda2 remeh temeh..xde masa nak lepak berborak fikirkan masalah orang..ape tah lagi hal tepi kain orang..setiap hari..bangun tidur ..aku pegi keje..balik dari keje beri masa untuk suami..anak n bisness,tu je aku tahu..hujung minggu balik kampong jaga umi aku..insyaallah..segala kesusahan kita x lama..allah hanya nak menguji..syukur allahmdulillah..hubby aku banyak..banyak..banyak..membantu..thank syg!!u betul2 makluk tuhan paling istimewa..syukur ya allah!!

No comments:

Post a Comment