Oct 29, 2015

~ bye2 october n haiii november~

bye...October..n haiii..November..pejam celik..pejam celik..dah masuk bulan November kita..lagi 2 bulan kita nk melangkah ke tahun 2016..melangkah lagi la umur aku..cepatnya masa berlalu...hari tu tiba2 laki aku Tanya bila nak bersalin lagi..ermmm..payah benor nak jawab nie..insyaallah kalau de rezeki tahun 2017 la bersalin lagi..xleh tunggu lama2 sangat..nanti tua makin x larat...come on ijat..lagi dua ok..heheh..
sekarang papa little princess nie dah masuk 5 bulan..sekarang dah pandai merap..balik keje je nak melekat je..nak didukung..letak je terus nagis..kali nie betul2 rasa ada anak kecik..dulu waktu abangnya amsyar..xde la merap macam nie..last week hubby aku kena outstation ke tawau..first time outstation x bawak kami lepas aisyah ada..aduiii...nak nagis pun ada aku nie..handle dua org anak sorang2..nasib mak mertua de teman kat umah semalam dua..tapi sempat gak semalam handle sorang..kebetulan mak mertua de hal..x dapat teman..ermmm..haru biru..hahah..I need my husband !!!!!!
next month rasanya hubby aku banyak outstation jugak..ermmm..macam mana la nanti..nak x nak kena jugak la tempuh..bangun pagi..rushing siap kan anak2 hantar ke sekolah..pastu keje..balik keje..berperang pulak dengan anak2..alamak I cant imagine..kena kuatkan semangat..aku mesti boleh..mesti boleh!!kadang2 terfikir macam2 mana la mak2 dulu leh besarkan anak sampai belas 2 orang..aku yang dua nie pun x menang tangan..besarnya pengorbanan ibu nie,..
 
hope amsyar  aisyah behave la nanti bila papa xde ye..kita sama menjaga..la..mintak allah permudahkan semua nya..amin...
 
 



No comments:

Post a Comment