May 25, 2016

~xde tajuk seterusnya~


lagi mau update pasal renovate rumah nie..sekarang minggu ke 3..dan semalam dah start hack dinding bilik tu..sure orang selah umah yang x keje..bising gila..hehe..aku sekarang nak cuti n rest kat umah pun fikir 1000x..tak tahan bunyi bising..baik aku kat ofis je..kepala pun x sakit.keadaan rumah pulak..masyaallah..tu je boleh aku cakap..balik je terus mop lantai jap..nak jalan pun susah..berhabuk..kotor..dah la dengan de anak kecik lagi kat rumah..mintak anok2 sihat selalu..tapi cepat jugak diaorang nie buat keje..insyaallah kata contractor dalam 2 minggu lagi sipa la..xsabar rasanya..rimas yang sepah 2 nie..plan siap semua nanti aku panggil je indon mana2 dating kemas..sumpah wei tak larat..sekarang pun dah start sakit paha..punggung..ermm dan seangkatan dengan nya..harap sempat la raya dulu baru deliver..sure kelam kabut husband aku nanti..dengan mak mertua n saudara semua balik kampong nak raya..kalau ape2 nanti terpaksa la kilik anak ke hulu kehilir..moga allah bermudahkan...amin..

sekarang nie..semua tidur dalam satu balik..kat situ ler lepak2..tengok tv..tidur dan makan jugak sekali sekala..lagi selamat kot..risau duk kat luar dengan debu n habuk semua..kan selsema ke ape ke..esok dah plan nak balik kampong..insyaallah seminggu lagu baru balik kl balik..hope balik nanti..umah dah ok la sikit..xde la berhabuk sangat..okey ler..nanti update lain ye..nak kena sambung keje balik..bye..hehe 





note kaki :-



No comments:

Post a Comment