Dec 11, 2012

mecar melawat zoo negara

Zoo negara..tempat wajib kot bagi orang kelantan melawat bila datang kuala lumpur nie..terpengaruh dengan citer "senyuman dikuala lumpur"tiba-tiba ajak hubby pegi zoo.seingat aku last pegi sana wartu darjah satu dulu..lagi pun ayah mentua dah dekat 10 kali ajak pegi zoo..nak bawak cucu tengok binatang..pagi-pagi lagi abah suruh che ngah (adik ipar)google wartu operasi zoo negara..hehe
bertolak la kami ke zoo negara dalam pukul 10..10.30 dah sampai sana..nasib xpanas lagi..bila beratur nak beli tiket..mak oiii..tengok harga tiket 30 hinggit untuk orang dewasa..mahal jugak..mungkin cuti sekolah kot..patutnya cuti sekolah la murah..cekik darah betul dia orang nie..masuk sana nak naik train tuh 3 hinggit pulak..eis!!!bukan berkira cuma aku rasa untuk masuk ke tempat macam tuh 30 hingit tu agak mahal la..tapi nasib baik amsyar nampak happy ye kat sana..bila tunjuk binatang muka dia buat relek je..bagi jalan..dia pg sentuh semua pokok2 kat situ..nampak nya kita pegi salah tempat le..dia lagi tertarik dengan pokok..mayb next time boleh pegi kat taman flora pulak..heheheh
kesimpulannya best jugak pegi zoo nie..aku lebih teruja dari amsyar kottttt..hehe..2,3 hari sebelom tu aku nie agak moody jugak..kesian hubby selalu kena marah..lepas pg jalan2 kat sana mood ok sikit..jalan2 dengan diri aku memang tak dapat dipisahkan..tapi yang penting boleh bawak anak jalan2..lega rasa.sebelom nie sibuk dengan keje je..kesian amsyar!!kat sini ada le beberape gambar yang sempat aku ambil..jom cuci mata..
 
 















No comments:

Post a Comment