Dec 12, 2012

perempuan dan handbeg

Dah lama bersarang di kepala nak buat entry pasal handbeg..hubby duk membebel aku post picture handbeg nie kat instagram..dia paling x suka post picture barang kat muka buku ke..twitter ke..macam nak menunjuk je aje katanya..heheh..bukan le sayang..sy post kat situ senang nak ambik gambarnya bila di office..malas nak bawak cable phone bagai pegi office..(leh terima x alasan nieh)
errhh..stop la cakap pasal hubby..sekarang let talk pasal handbeg!!pe'el gemar kumpul handbeg n seluar nie aku sendiri pun xtahu bila bermula..mungkin sejak dah pegang duit sendiri kot..dah keje..dulu mana la mampu nak beli handbeg..satu ada pun sampai x de rupa beg aku kerjakan..baru le boleh beli lain..sedih je kan..sekarang allhamdulillah..sudah mampu le nak keluarkan duit sendiri untuk beli barang yang aku berkenan..nie diantara koleksi handbeg yang aku ada..xde la banyak sangat pun lagi pun hobi nie pun baru 2 tahun bermula..
 
~longchamp paris~


~lesportsac~
 
 
~coach~
 
 
~raplh lauren~


~no brand~
 
 
~mulberry~
 
 
~gucci~
 
 
~kate spade~
 
 
Hope next year dapat la tambah lagi handbeg nie..plan nak buat satu kabinet untuk simpan handbeg nie kat umah baru nanti..hope terlaksana..in syaa allah..


No comments:

Post a Comment