Apr 10, 2013

~rujukkan ku~

sheilla sukri..nama semanis orangnya..kawan merangkap cousin yang TUA setahun je dari aku..minat dan kegemaran sememang tidak jauh dari diri aku..ingat le lagi waktu riang kanak-kanak dulu..bila main je..habis la pakaian dan kasut2 jadi toys kami..kejap saling baju tuh..kejap saling baju nie..pastu menari2 konunnya artis le..hehe.
 
pejam celik..pejam celik..dah bertukar status dah pun..dari wife dah jadi ibu..sama seperti aku..banyak benda  muskil yang aku akan mintak pendapat dia..bagi aku she is rite person untuk aku refer ape2..dari pakaian..masakan..menguruskan rumah ataupun anak!!sebabnya pendapat yang dia bagi sangat la menepati selera aku..cuma kadang2 x menepati kewangan je..hahahah..
 
ayat yang dia selalu guna dan  sampai sekarang aku ingat "cari yang cantik tapi murah!!!"hahha..sangat membantu okey!!sekarang nie if nak beli ape2 aku selalu ingat ayat tuh..bagi aku perempuan kecil molek nie sangat talented okey!!semua benda dia suka buat sendiri..jangan xtahu..masa sarat pregnant dulu dia pernah jahit manik satu cadar yee untuk wedding adik dia..(sangat kagum!!!)tu x masuk bab2 hias rumah..kat bawah nanti aku de letak satu gambar rumah "rumah dusun" hasil dari ideal dia..(hoh nak cari mana weiii)
 
kadang2 aku pernah la gak terlintas nak buat sendiri..macam dia buat..nak jahit manik sendiri..buat kek la..masak best le..last2..kedai je..hahaha..tapi kadang recepi dia aku try buat menjadi le jugak..hehehe..eh2..banyak lak duk memuji awak kan sheilla..kena belanja saya makan nie..heheh..
btw..buat awak..saya sebenarnya kagum dengan awak..sangat creative n rajin..hope sy dapat asoh bakat saya jadi po awok jugak"" (bahasa ibunda..hehe)
 
 
                                                sheilla n anaknya yang comel bulat!!



                              wedding dia di bali  (2011)xpasal2 aku boleh pergi bali untuk kali kedua..


                                                      letak picture sendiri ler...hehe


                                              interview untuk rancangan mahligai cinta


                     wartu mengandung!!comelkan..sangat suka tengok muka dia waktu pregnant..



                                                              kegemarannya..buat kek..


                                                                  hah!!!kretif kan???


 
 

rumah dusun..
 

                                                                   wedding sheilla di bali..

1 comment:

  1. thank you for the compliment..menjadi rujukan awk yer hehe

    ReplyDelete