May 26, 2013

bilik anak teruna ambo~~

yihuuu..dah lama terpendam nak buat entry pasal deco2 bilik anak teruna aku nie..baru berkesempatan.sibuk??xde sibuknya..dah berkali niat nak snap picture tapi last2 xingat jugak..factor umur kot..dah tua upanya aku nie..heheh..
okey le..cakap pasal bilik anak teruna aku nie..excitednya lebih..aku je nak hias bilik dia..x bagi hubby campur tangan..walau pun aku tahu tiap malam sure dia bertempek jugak di bawah ketiak aku nie..hubby lagi la bising ..suh ajar anak tidur asing..mana tak nya..setiap malam kena tentang n kena penumbuk dia..sangat lasak tidur okey!!ermm..kadang terfikir jugak nak ajar dia tidur sendiri..tapi bila malam aku lak tak boleh tidur bila anak xde kat sebelah..sekarang nie husbaby x de xmenjadi masalah sangat..xde anak..boleh buat x lena tidur taw!!!hehe
 
thema kat bilik amsyar nie..pandai 2 aku je..mulanya nak cat dengan warna biru..baby boy katakan..pastu bila fikir balik..asal babay boy je biru..baby boy je biru..ape kata kita lari sikit dari kebiasaan sikit..so aku decided nak cat warna lime..lepas siap..sakit jugak mata menengoknya..terang sangat tapi bila masukkan perabut..nampak ok pulak..it ok le amsyar..nanti dah besar sikit mama cat warna lain pulak..jangan pink sudah le..actually banyak lagi plan nak buat untuk bilik dia..tapi hubby suh stop dulu..banyak benda lagi perlu diselesaikan..nanti ada penambahan dalam bilik amsyar aku akan update later..bye..!!
 
 
 
katil anak teruna ambo..teruna lagi..sebab dia x pernah rasmi tidur pun kat sini..hehe


diaper bag..very like it..sesuai la dgn thema kan??



kandang bear n dinosaur amsyar
 

No comments:

Post a Comment