Jun 16, 2013

~sebelom melangkah ke 30 tahun~

okey..sebelom mula kan bicara aku nak tegaskan umur hanya lah angka..tidak membawa maksud ape pada aku sama sekali..hahah..cepatnya masa berlalu..rasa baru saja masuk ke alam 20 an..sekarang dah nak penutup 20 an sudah~~..tahun depan dah 30 tahu!!waaa..aku dah semakin tua..nak kena beranak lagi cepat2 nie..umur dah meningkat..hehe
 
tahun nie aku pilih nak celebrate birthday aku di restaurant Khao (setia city mall,klang)belom pernah try lagi..nie first time..dah bosan asyik westen je..kalau ikutkan selera hubby westen aje dia tuh..kali nie ikut selera aku lak..yg sememangnya gemarkan thai food nie..dah lama nak try makan green curry..finally dapat jugak..green curry di sini patut cuba ye..sangat puas hati..!!harga nya pulak..tidak le mahal sangat..aku dan hubby makan dalam rm 100 je..(okey le)
 
 
 khao restaurant


 our menu


 birthday girl


tukang bayar..hehe

No comments:

Post a Comment