Sep 11, 2013

~erti sayang~

dah lama x update blog nie..maklumlah baru lepas melalui hari yang getir dalam hidup.sebelom nie tak terlintas pun di hati mahupun fikiran akan melalui semua nie.allah maha besar!!ape yang dia rancang untuk kita itu la yang terbaik untuk kita.amin!!SYUKUR YA ALLAH!!5 ogos hari aku di sah kan oleh doctor mengidap radang selaput otak ataupun Meningitis.seperti mati idup kembali..alhamduulillah..selepas 15 hari di ward..aku beransur pulih.cuma x mampu buat keje berat2 lagi..tangan dan kaki masih belum kuat.kadang-kadang masih rasa lagi lenguh2.kali nie bukan nak buat entry pasal sakit aku,maybe next time,kali nie nak citer pasal entry kasih sayang.kasih sayang seorang suami..bunyi macam serius kan??kali nie memang aku serius.!!

nak melawan sakit yang tiba2 je terkena bukan senang ye...perlukan 300% kesabaran.nasib aku sedikit baik sebab aku ada hubby yang sangat2 menyokong.selama 15 hari di ward tidak pernah semalam pun dia takde kat hospital untuk temankan aku.situ lah rumah ke dua dia jugak.tidur beralaskan lantai hospital,pukul 6 pagi dah bangun sediakan break fast aku,mandikan,sikatkan rambut,potongkan kuku!!jauh di dalam hati aku terharu jugak dengan ape yang dia buat..kadang2 aku sendiri pun tak layan dia macam nie.(bersyukur kejap).so kat sini aku nak ambik kesempatan nak luahkan isi hati yang terpendam buat hubby aku nie!sape meluat x payah baca k??hehe

pa..
thank sangat2 atas ape yang awak buat..jaga mama kat hospital tanpa jemu..xpernah satu malam pun awak xde untuk bagi semangat..ingat lagi masa mama down..menangis nak balik rumah..mengalah dengan ujian allah..pa bawak amsyar g hospital kan??..untuk bagi mama semangat..bila mama sedih jumpa amsyar mama perasan papa pun menangis ??tapi x tunjuk..sebab papa nak mama tahu papa kuat dan mama pun kena kuat.!!bila doctor datang check,papa lagi xcited dari mama..Tanya doctor macam-macam sampaikan doctor pun xtaw nak jawab,papa lagi hebat dari doctor kan??buat research pasal sakit mama..sampaikan papa pernah bagitaw yang papa nk tukar keje jadi doktor..heheh..allah bagi mama sakit supaya mama tahu yang erti kasih sayang papa..sorry wartu di hospital kadang2 mama ter emosi dengan papa..Allah dah tunjuk ape yang mama xtahu..mama bersyukur sangat..thank papa..allah saja dapat balas ape yang papa buat,in syaa allah~~


 

1 comment:

  1. im happy for ur happiness... the past might be hurt to us but the present bring things great.. n then we know how to appreciate... i love u my lovely friend..

    ReplyDelete