Oct 8, 2013

~Kesyukuran N Amsyar's party

okey...keje banyak tapi menyempat update blog..seligi kang??xpe2 kita rest jap..mata pun dah mengantuk nie..kali nie aku nak share pasal majlis kesyukuran dan birthday party amsyar yang ke 2..syukur allhamdulillah..semua berjalan lancar..jemputan dalam 150 org..mula2 aku dan hubby cuak jugak kot2 xde yg datang..syukur sangat ramai yang datang..habis semua makanan okey!!..happynya sebab x payah membazir..yang paling best dapat jumpa kawan2 lama..ada yang bertahun2 aku x jumpa..semua dapat jumpa kat rumah aku hari tu..penat sememangnya penat..tapi xpe aku happy sangat....amsyar pun Nampak happy..sampai kan satu hari tak tidur..ramai kawan katakan..
 
ya allah..aku harap kau sembuhkan la umi aku seperti sedia kala..kau murahkan rezeki dari segi kesihatan padanya ya allah..hanya itu yg aku mahukan sekarang nie..semuanya aku sedekahkah pada nya..agar kau permudahkan semua urusannya..amin..



No comments:

Post a Comment