Oct 1, 2014

~anok ambo 3 tahun dah~

yehaaa...3 tahun dah anak ambo wei..cepatnya la masa berlalu..rasa baru je melahirkan dia..pejam celik dah 3 tahun dah..tahun nie aku n hubby decided nak celebrate kat sekolah dia je..sediakan kek n goodies buat je kat sekolah..budak2 pun ramai kan..amsyar mesti lagi suka..2,3 hari sebelom birthday dia pun dah sibuk duk Tanya aku mana kek dia..mana belon la..macam2..dont worry anok..mama x kan lupa..setakat nie..allhamdulillah allah bagi kesempatan lagi untuk raikan birthday amsyar..dan papa jugak..kata minat kan buat party2 nie..hahah.
 
tapi betul la wei..suka betul aku buat benda2 macam nie nie..hubby aku selalu cakap aku salah pilih keje..patut nya jadi event management ke..hahaha..seingat aku dulu waktu keje contract kat JKM..macam nie la keje aku..buat kertas kerja untuk buat event..waaa...best giler kot..weekend keje pun x kesah..dan minat kan..buat keje pun happy je la..sekarang dah bidang lain nie..terpaksa la buat kat anak n laki je..hahah..sampaikan kadang2 hubby aku pesan nak buat surprises ke ape2 jangan pelik2 sangat malu dia nanti..hahhah..peduli ape aku..ada aku kesah!!haha
 
yang aku pelik nya..kalau xde party nak buat pun aku akan pergi kedai yang jual barang2 party nie..tengok pun ok la..hehe..kot2 nanti bila nak buat leh dapat idea macam mana kan??mayb waktu kecik2 dulu xde orang nak buat semua nie untuk aku..aku x sempat nak merasa pun..jadi bila besar n dah ada duit sendiri nie..tu yang sibuk je nak buat untuk anak n laki..hahah..btw thank sangat2 kat cikgu amsyar..dia orang pun banyak tolong aku..hehe..
 
buat amsyar..happy birthday yang ke 3 sayang..moga diberikan kesihatan yang baik,menjadi anak yang soleh dan diberikan rezeki oleh allah..doa mama sentiasa buat kamu..mama n papa akan lakukan ape saja untuk kamu anak..lov u so much...
 
 





  okey..paper bag nie aku tempah dekat fb jap nak bagi FB dia..service dia superbbb taw..


 
kek nie pulak..aku tempah dengan kawan aku..semua sedap la hasil air tangan dia..berminat leh la add dia kat fb ye..

No comments:

Post a Comment