Sep 24, 2014

~lagi pasal makan~

wah.kali nie rajin lak update blog..semalam pegi hari nie terus citer kat sini..hehe..pasal makan kan??laju la aku nie..dah jadi kebiasaan hubby kalau ujung bulan.means kalau masuk gaji ler..dia akan ajak kami makan best2 sikit..so semalam aku nie mengedik la sikit nak ajak dia makan kat area subang jaya nie..agak jauh jugak la dari rumah..de la dekat 3 tol kena tempuh..tapi makan punya pasal..kalau tak ikut kan..aku merajuk nanti..café nie dah lama aku usha IG dia..Nampak cam menarik je menu dia..tapi bila fikir kan jauh dan kepadatan area subang jaya tu..simpan je hajat tu.,dah tahu dah laki aku nie kalau ramai2 orang mana dia nak pegi..tapi semalam bila hubby on je..aku pun on la jugak..orang nak belanja..rejeki jangan ditolak kan..hehehe
 
grafa café nie kat SS15 subang jaya..kedai dia agak tersorok sikit..tapi kalau guna waze senang je nak cari..type je Grafa café sure jumpa punya..mula2 sampai tu  kat luar macam clear je..bila masuk dalam mok oii..ramai gak..hampir xde tempat duduk jugak la..dalam hati aku nie..errmmm sure sedap nie..ramai je orang..
 
service diaorang pun superbbb..memang cepat..order kejap je dah sampai..semalam aku order carbonara bacon dengan air mint teh.hubby pulak lamb chop dan air 3 layer..aduh...sememang la sedap okey!!!...carbonara becon tu..patut cuba!!amsyar pun suka..kat atas keta nak balik pun duk cakap..sedap la mama..hehe..harga dia pun okey la..de la mahal sangat..dua orang makan semalam baru habis Rm58 je..
 
rasa sedap..service okey..sure datang lagi la lepas nie..semalam sempat borak dengan owner dia..de satu restaurant lagi nak buka..kat depan café dia..yang tu jenis cam steamboat sikit..boleh la try lain kali..
 


No comments:

Post a Comment