Sep 23, 2014

~alahai kelabu asap~

nie la keje oden..tiap2 hari duk tengok picture umah cantik2..tapi lately nie x leh blah pulak dengan cat warna gray nie..cantik nya la wei..dah lama dah plan ank cat nie x jadi2..last2 aku tengok la picture umah orang lain nie..YE LA..ana nak buat..bila bagitaw kat hubby je mesti cakap..dah la tu,..umah dah ok dah nie..ermm..putuh angin selaluh..aku..heheh
 
tapi kadang2 aku duk fikir2 jugak..kang cat warna gray nie umah Nampak kecik lak..dah la umah sememangnya kecik ..aku kena betul tentukan tempat mana kena cat n tempat mana xpayah cat..salah cat nanti..lain pulak Nampak rumah nie..orang kata cat memainkan peranan penting jugak..salah cat nanti rumah Nampak lagi sempit..
 
nak cari tukang cat pun satu masalah jugak..kalu boleh nak yang betul2 kemas dan cermat bila buat keje..yang cat rumah aku dulu keje dia agak memuaskan lak jugak...tapi jauh sangat..kang suh datang cat dia charge mahal pulak..nak cat sendiri lagi la susah..dah lah setengah tempat tu tinggi nauuu..macam mana nak panjat..peralatan x lengkap..aku rasa baik upah je kan..senang..
 
buat masa sekarang nie kita pasang angan 2 la dulu..cukup duit dan ada masa nanti..boleh la buat..macam nie la bila bukan senang..nak buat sesuatu tu..kena tunggu lama kot baru boleh buat..
xpe..SABAR ITU INDAH....
 



No comments:

Post a Comment