Mar 9, 2015

~bulat kecil..bulat kecil..bulat la besar~

sejak dua menjak nie..cepat sangat nak memberontak..pantang silap sikit..emosi orang mengandung kah??dengan hubby aku x payah nak cakap la..asyik nak merajuk je..baby nanti jangan ikut perangai mama ye...tah la wei..tiba2 rasa tak berkeyakinan..rasa gemuk..idung besar..jerawat penuh muka..rasa pakai ape pun x kena..hahaha..bila asyik fikir mengarut mula la Tanya soalan pelik2 kat hubby..soalan yg biasa aku Tanya hubby aku sekarang..
 
"mama gemuk x pa"
"ermm..gemuk!!"stress je jawapan
 
"idung mama besar x yg"
"erm besar,dah macam adik giant,hana"
 
"mesti papa x suka dh tgk mama sekarang"
"ermm, nanti jalan dah macam angkasawan!!"
 
"papa ada perempuan lain x"
"ada..ramai'
 
hahaha..lepas Tanya..mesti nak tergelak dengan jawapan dia..agaknya dia pun boring dah kot nak jawab soalan aku..jawab elok2 pun aku asyik Tanya lagi..rasa rendah diri yang buat aku fikir macam2..hope perasaan mengarut nie x menganggu la mood aku seharian..xsabar nak deliver..nak kurus balik..kurus ke nanti???ahh..mesti kurus..kalau x kurus nanti aku makan je banyak2..pastu ajak hubby aku join sekali..biar sama2 bulat..senang..adil..dua2 gemuk!!errkkkk stresss!!!
 
 
meh layan picture bulat aku sikit...



No comments:

Post a Comment