Apr 8, 2015

~ Majlis kesyukuran matyie n baby ~

 
allhamdulillah..kandungan dah 31 week..pejam celik pejam celik dah dah 31 week dh..kejap je rasa..walaupun bermacam2 dugaan yang harus dilalui..allhamdulillah syukur pada allah..hubby dah 6 month naik pangkat dan aku pun dah 7 bulan lebih pregnant...tanda syukur tak terhingga kami pada nikmat allah..kami ada kan sedikit majlis kesyukuran kat rumah pada 4 april yg lalu..wah!!ayat!!heheh..
 
hubby naik pangkat

majlis kesyukuran untuk hubby naik pangkat nie dah lama plan..tapi asyik tangguh je..dua2 macam busy..bila dah free sikit terus je buat..takut kan meletop pulak..kena tunggu pantang semua dulu..baru leh buat.sekarang hubby dah keje normal hour..bukan shift dah..senang la sikit..nanti dapat baby pun x risau sangat sebab malam2 dia dah de kat umah..cumanya dia sedikit busy.kalau dulu keje x pernah bawak balik kat umah..sekarang kat umah pun kena keje..nak cuti pun dah tak macam dulu..leh main cuti je..sekarang kena plan betul2..aku okey je..siapa lagi nak support laki kalau bukan isteri kan..cuma2 awal2 dulu agak terkejut jugak la..kadang2 kena outstation sampai seminggu lebih..tapi sekarang ok je..cuma harap bila dah sarat sgt nanti xde la kena outstation..xlarat nak layan anak sorang2..ape pun2 terima kasih allah..kau murahkan lah rezeki suami aku..kau tunaikan lah setiap permintaan dia..kau jaga dan lindungi la dia..amin..
 
baby dalam pewut dah 7 bulan
 
allhamdulillah..syukur pada allah..rezeki yang tidak terhingga..pregnant kali nie agak mencabar sikit..dari alahan sampai lah dah sarat macam nie..kalau pregnant kan amsyar dulu..umi masih sihat..dia selalu je datang rumah..ape2 boleh je mintak tolong dia..sekarang semua buat sendiri..sakit ke..senang ke..tanggung la sendiri..perit jugak..tapi nak buat macam mana..allah lagi maha mengetahui..dalam penat mengandung pun kena ulang alik balik kelatan tengok dia..kena angkat dan uruskan dia..kadang2 aku lupa lak yang aku mengadung..ape boleh buat..dugaan allah berikan kan..insyaallah  berkat kesabaran ada yang baik allah janjikan di hadapan..harap semuanya berjalan dengan lancar,,senang bersalin nanti dan baby sihat walafiat..kau tabahkan lah hati aku ya allah..untuk aku harungi dugaan yang mendatang,..insyaallah
 
okey..jumpa di lain coretan pulak ye..bye!!!

No comments:

Post a Comment