Apr 8, 2015

~ who cares when i hurt~


 
 
wah tajuk tak menahan.. who cares when I hurt???
 
pernah x kau orang rasa tak dihargai..??
pernah x kau orang rasa bila kau de masalah xde siapa yang peduli??
pernah x kau orang rasa yang kau je fikir kan pasal orang lain tapi orang lain x fikir pun pasal kau???
 
sebagai manusia biasa..aku dah sedaya upaya nak senangkan hati semua pihak..ape yang termampu aku akan lakukan untuk senangkan dan puaskan hati orang..terseksa???of course..nak puaskan hati orang kadang2 aku pulak yang susah dan terseksa..tapi ada orang kesah??xde..bila de kekurangan dan kesalahan aku tetap disalahkan jugak..biasa la adat manusia..bila sekali buat salah...kebaikan semua nie.lansung dibuang jauh2..
 
aku bukan tuhan...!!
aku bukan malaikat!!!
aku manusia biasa yang penuh dengan kekurangan dan dosa !!!
 
sampai bila aku nk senangkan hati orang lain??
sampai bila aku nak tolong orang lain ??
bila tiba turn aku..sape nak tolong??
sendiri tolong la ye!!!

No comments:

Post a Comment