Dec 9, 2010

oh vaseline..

ooo...aku tergoda..aku tergoda terkesima...dari kerana mata..yang punyai kuasa!!hahah..aku jatuh cinta dengan vaseline healthy white!!bau yang sangat harum dan juga melembutkan kulit..nak dijadikan cerita..sabtu lalu lepas birthday party hubby..seperti biasa berlambaklah periuk-periuk hitam bontot nyer yang disental.tanpa dipaksa hampir sejam jugak la menyental periuk tu sampai putih lagi bersih..tangan x usah cakap..hitam legam okey..siap luka2 lagi..(wah..kalau mak mentua baca nie..mau dia nagis dapat menantu macam aku..hahha)kasar tu tidak perlu dipersoalkan lagi..kalau hubby pengang mau tidak dapat bezakan antara berus periuk atau tangan aku..hahhaha..tiba-tiba waktu tu teringat vaseline yang agak lama jugak la dibeli... aku beli satu dan dapat free losyen tangan dan kuku..buy one free one ler..!!boleh jugak test keberhasilan losyen nie..so aku pakai la dalam 2 hari tanpa henti..lepas mandi..lepas makan..nak tidur..bukan hanya dipakai di badan ku..badan dan lengan hubby jugak turut menjadi mangsa,,hahhah,,terover lak!!!dalam 2 hari tu..alhamdullilah hasilnye sangat la memuaskan..kulit menjadi lembut dan calar-calar jugak hilang!!!wah!!baunyer pulak sangat harum Okey!!terutama pakai selepas tidur..terasa relek je...:)..
sesiapa rasa tangan nye sudah bertukar menjadi berus periuk..aku cadangkan untuk guna vaseline nie..janji tidak merugikan..heheheh..AYUH KITA CUBA!!

No comments:

Post a Comment