Oct 14, 2011

My Boys!!!







Hari nie afiq amsyar dah cukup 2 week..cepat rasanya..tapi jauh disudut hati x sabar rasa nak menunggu dia besar..dapat merangkak..berjalan..ya allah!!!sekarang nie dia dah pandai merengek..kejap2 nak mama dia pegang..nak bermanja kot..tapi xpe..jangan menagis waktu malam sudah ye sayang..sekarang aku masih di rumah mentua..berpantang disini..dekat dengan hubby..walaupon dia sibuk dengan keje..aku tak kesah janji aku dapat jugak jumpa dia..kalau aku berpantang di kelantan 2 week sekali baru lah dapat jumpa..entah la bila dah dapat anak nie perasaan aku makin sensetif..setiap masa nak anak dan hubby ada kat depan mata..tapi aku kena faham hubby aku pon ada keje yang dia perlu selesai.dia perlu mencari rezeki..hahah..alasan dia sebab amsyar minum susu banyak..heheh..tak pe la amsyar..amsyar duk dengan mama k..papa kena keje..walaupon papa sibuk keje..papa tetap dengan kita kan???mama sayang sangat papa dan amsyar..dua2 adalah nyawa mama..mama janji akan jadi mama dan isteri yang terbaik untuk papa dan amsyar..mama janji!!!!!


No comments:

Post a Comment