Dec 18, 2013

~cuti hujung tahun~

citer lama!!dah berape hari aku upload picture kat blog nie..tapi xsempat pun nak type isi nya..petang nie agak free sikit di ofis..boleh la update blog aku nie..citer dah lama dah..awal bulan lagi..tapi nak citer jugak..xnak tahu??xpe xyah baca..hehe..
al kisahnya nya..kebiasaan ujung bulan aku balik Kelantan..sejak umi aku sakit nie..ujung bulan je aku akan luangkan masa untuk balik jengok umi aku kat kampong..tapi kali nie aku angkut sekali suami dan anak..so alang2 dah balik semua nie..spend la duit sikit belanja hubby untuk celebrate birthday dia..asalnya nak bermalam di tok bali resort..tapi penuh la pulak..al maklum lah cuti sekolah..nak pergi ai jumaat lak tu..memang la penuh,.ejas punya ejas..dapat la satu resort nie..kawan cousin aku punya..nama nya sedara beach resort..http://www.sudarabeachresort.com.my/ nak tahu lebih lanjut..tengok nie..hehe
 
harga bilik xde la mahal sangat..harga bergantung lokasi bilik..ada sea view..pool view n garden view..aku ambik pool view dan adik aku ambik garden view..bukan ape dekat dengan pool senang sikit anak aku nak mandi2..lagi pun umi aku bukan boleh jalan jauh2..kami sampai hari tu pun dah kul 4 petang..sampai je terus mandi kat pool..aku pun lama gila x mandi manda nie..mula2 ajak anak aku mandi tapi dia xnak..serabut katanya..amboi!!susah payah aku bawak bercuti..dia kata serabut??sama cam bapaknya..bila ajak pegi tempat ramai2 orang..xnak..serabut katanya..elok la..anak pulak ikut perangai dia..
 
lepas mandi manda..acara malam hari pulak..celebrate birthday hubby dan umi..save budget..kita sekalikan je..haha..umi Nampak happy je..sorry la mie..kali nie baru de rezeki lebih sikit boleh bawak bercuti..celebrate birthday..insyaallah ada rezeki lebih lagi..kita bercuti jauh sikit..
okey la kot untuk penutup tahun nie..bercuti sambil berjimat cermat..kesan masuk rumah baru masih terasa lagi..so kena berjimat cermat la..janji ada la sedikit kenangan untuk hubby dan family untuk disimpan tahun nie..allhamdulillah
 
 
view depan bilik..(pool view)

view tepi bilik


hubby dan son
 
 









No comments:

Post a Comment