Dec 4, 2013

~makluk tuhan paling istimewa~


 
sebelom aku start buat keje2 ofis yang berlambak nie..ambik mood dulu la update blog..lama pulak rasanya x buat entry baru..biasa la last year macam nie..nak close account la..ape la..so sangat busy la aku di ofis nie..last weekend pun baru balik dari Kelantan..bawak amsyar balik jumpa dengan nenek dia..rindu katanya..last jumpa cucu pun raya hari tue.aku??keadaan hidup aku masih macam tu..macam2 nak di settle kan..macam2 nak kena fikir..tapi aku sedikit tenang dan tabah berbanding dulu..masih bersyukur..at least aku dah berselera makan walaupun macam2 dalam kepala nie..heheh
 
stoppp pasal aku dulu..nak citer pasal birthday "makluk tuhan paling istimewa" nie hah!!semalam 4 dec genaplah 32 tahun umur hubby aku nie..32??jiwa 22 tahun u allsss!!berjiwa muda la katakan ermm..layan kan je la..asal nya macam2 plan dalam kepala nie nak celebrate birthday dia..last satu pun x jadi..tapi mana mungkin aku dah sediakan ape2 untuk birthday dia..lastly aku plan la bercuti kat sedara beach resort di Kelantan tuh..dah alang2 aku nak balik sana..so sekali kan je..boleh bawak mak aku bercuti sama..dalam budget aku yang tak seberapa nie..aku gagahi la jugak..demi orang tersayang..hahha..hope dia happy hari tu.aku tak tahu macam mana nak balas ape yang dia dah buat untuk aku..hanya kasih sayang je la boleh ditunjukkan..selebihnya..serahkan pada allah..
 
"papa..happy birthday yang ke 32..dont worry walaupun umur dah meningkat..sebab sentiasa Nampak muda di mata mama..hahaha (main angin).sorry if ada yang kurang..insyallah kalau mama de rezeki lebih..kita celebrate lagi meriah ye..tak pun papa mintak je sponser dari amsyar..dia kan kaya..heheh..thank you sayang for what u hav done..mama n amsyar sayang kamu ketat2!!"

No comments:

Post a Comment