Apr 24, 2016

~ anok oh anok~

lately nie sangat penat rasanya badan nie..keje kat ofis pun banyak..dengan keje luar lagi..plus pulak keje umah..memang teruk rasanya aku di kerjakan oleh kerja..mood pun ikut sekali ting tong..malam nak tidur pulak susah..kejap2 terjaga..ya allah..dugaan sungguh..kat ofis rasanya de 1000 kali menguap..kadang2 cuba pujuk diri sendiri..bisik kat diri yang semua nie dapat pahala..tapi kadang2 x jalan jugak..ye la kan..pahala nie benda x Nampak..kalau la sekali dapat pahala allah terus bagi ganjaram duit sedebuk..sure xde nya aku merungut..
 
 

yang paling mendapat tempias dengan mood ting tong aku nie..anak2..bila balik keje dengan penat ya amat..anak pulak buat hal..ya allah..aku xtaw nak gambarkan kat sini macam mana..ada satu malam tu..laki aku keluar..potong rambut katanya..mat yie tu pun satu..malam2 la dia nak keluar potong rambut la..potong tu..potong nie..eermmm..so tinggal aku denagan anak2 je..amsyar nie..dah jadi tabiat dia dah..kalau aku sorang je kat umah..mula dia nak tu nak nie..selagi tak buat yang dia nak..selagi tu la duk bising..malam tu dia nak susu..paksa jugak aku trun buat tang2 tu jugk..nak bawak sekali aisyah turun..xlarat nak berdukung pulak..so pesan kat dia..tolong tengok2 kan adik jap..mama nak turun bawah buat susu..turun x sampai 5 minat.. dah dengar aisyah menagis..terus naik atas..barlari2 okey..dengan purut besar lagi..tengok kat bawah mata dia cam de luka sikit..rupanya jatuh pastu tercocok mainan amsyar..ya allah..xtaw nak gambar kan perasaan aku waktu tu..kalau la terkena mata..mau seumur idup aku x leh maafkan diri nie..

tiba2 je jadi naik angin terus kutip maiana amsyar pastu buang jauh2..amsyar cam terkejut kot tengok aku mengamuk cam tu..dia pun menagis jugak..siap cakap..amsyar x nak tengok muka mama lagi..dengan aisyah nagis..amsyar nagis..aku pun nagis jugkkk,,pastu call laki..xangkat pulk..berpuluh kali try call..lagi la menyirap darah aku nie..pastu berlaku agenda menagis bersama2..aduiii stresss nya ya allah..tengok muka aisyah pun rasa bersalah..smpai luka kat pipi..tengok muka amsyar pun bersalah..x pasal2 dia yang kena...sampai pagi esok pun menagis lagi..hahah..bersalah nak mampus okeyyy!!!rasanya bodohnya..benda cam tu pun x leh handle dgn baik..nak mengamuk2..budak mana la tahu ape2..memang down gila..rasa nak ketuk diri berkali...tapi malam tu dah mintak maaf dengan amsyar..dia pun jenis cepat je ok..bila dah mintak maaf okey la..



lepas nie..kena lagi pandai control emosi..kesian budak2..dia x taw ape pun..aku n laki aku yang salah..aku..sape suh mengamuk..laki aku pulak..sapa suh keluar umah...kalau semua kita sorang je buat..mati la..dah la bawak perut lagi..kalau aku larat aku dukung je aisyah pergi mana2..xde nya suh amsyar budak 5 tahun tengokkan adik..ermmm..!! (mengeluh)



No comments:

Post a Comment