Apr 27, 2016

~ meh PM tepi ~


ingat tak kalian pada entry aku yang lepas..de cakap sal nak ambik exam untuk jadi agent takaful kan??hah!!allamdulillah..dah lulus..dah seminggu dah pun exam tu..sekarang just tunggu kontrak siap..and dah boleh submit kes..submit kes??tiba2 lak berdebar..macam mana nanti kalau xde yang ambik insurance..??macam mana nanti kalau xleh submit kes??macam mana nanti kalau x sempat??ermm..fikiran negative..cepat2 aku buang..xnak fikir banyak2..yang aku tahu..try dulu..baru tahu macam mana kan??
 
first client aku rasanya..husband aku sendiri kot..sekarang nie dia dah mintak quotation semua..hehe..ni ler yang buat aku syg dia nie..x pernah x support ape yang aku nak buat.."never say no when I say yes"thank you sgt sayang..sangat penyokong..mudah-mudahan ada rezeki kita kat sini..amin...
 
soo..sape yang berminat leh la contact no saya tu ye..free quotation..don't worry..cuma satu je pesanan..plss pilih agent yang bagus..based on my experience...keje kita akan lagi senang kalau kita ada agent takaful yang bagus...semoga allah permudahkan semua nya..amin...

No comments:

Post a Comment