May 28, 2014

~ selepas 8 tahun~

tarik nafasss duluuuu..n hembussss..dah bersarang dah blog nie..upload picture dah lama sangat..bila nk mengarang..ermm..xde idea..sangat2 la letih lately..setiap weekend ade je aktiviti..last 2 week pegi dungun ada convocation adik..n last week pulak balik Kelantan..rasanya macam membesar dalam kereta je aku nie..ermm..xpe la..insyaallah..ada ganjaran dari allah..nanti..okey!!stop!!xmo sedih2..nak citer pasal pegi dungun ai tu lerrr..selepas 8 tahun..banyak sangat dah berubah..tapi jalan kat area sana tu aku masih ingat lagi..al maklum la..setiap hari keje nya asyik merayap je..mana x hafal jalan2 kat dungun tuh..hehehe
 
 selesai la sudah majlis convocation adik aku..kalau xde yang sambung belajar lagi pas nie..nie yang last la kot umi aku pergi majlis convocation anak2..mula2 ai tu kelam kabut jugak cari homestay..semua penuh..nasib last minit dapat.xde la jauh sangat dengan UITM dalam 10 minit je kot..rumah dia pun selesa..cuma panas sikit..kalau la tuan umah pasang aircond baru la best..tapi cuaca kat dungun pun panas kot..dah lama x hujan..
 
selepas 5 tahun..nie la kali pertama aku jejak kaki ke dungun..lepas lah rindu..syok je..sempat la melawat tempat2 yang selalu pegi dengan hubby dulu..masa cinta cintun dulu.bila lalu je sepanjang pantai tu..macam2 kenangan rasanya..naik basikal ramai2..ohh..bestnya kalau dapat ulangi masa..tapi nak buat macam mana life must go on kan??
 
 





No comments:

Post a Comment