Jun 4, 2014

~family time~




 kata hubby..aku sibuk sebelakangan ini..tiada masa untuk dia dan amsyar..sedikit sebanyak luahan hati dia tu terkesan pada aku..ermm..mmg ler aku sibuk..banyak benda nak difikir dan diuruskan..semua nya terpaksa aku tanggung..kadang2 badan dan keupayaan mental aku nie pun x tertanggung.tu yang mula nak stress dan sakit2 tu..weekday aku busy dengan keje..weekend pulak aku kena balik kampong untuk uruskan mak aku yang sakit...kalau x balik pun mesti ada yang perlu diselesai kan..xmintak okey untuk tanggung beban yang macam nie..tapi aku tahu allah sedang menguji aku..menguji suamiku..insyaallah ada ganjaran yang besar dihadapan.

last 3 week kami semua ke Terengganu..untuk majlis convocation adik bongsu aku..minggu seterusnya aku balik lagi Kelantan untuk hantar bibik ke rumah mak aku..terpaksa jugak ambik bibik nak tolang jaga kan mak aku tu..bukan ape..cuma nak pastikan dia terjaga elok je..boleh pergi tandas atau mandi dengan teratur..makan semua ada yang jaga..tu je la yang mampu aku buat sekarang nie..pohon dipermudahkan jalan oleh allah..dan selamat la semuaanya..amin..

so weekend hari tu free la sikit..boleh la plan keluar jalan2 dengan amsyar..kesian je dia asyik main toy dalam umah je..yang bestnya hari tu hubby tiba2 lak ajak pg dataran putra..sebelum nie punya la susah nak ajak pegi sana..parking xde la..orang ramai la..sekali pegi hari tu..dia yang lebih excited dari amsyar...satu hari tu amsyar xtidur..otw balik tu naik je kereta..baru la lena sampai ke pagi..penat sangat la tu kot..aku n hubby pun sama..penat tapi happy je boleh spend time together..walau sesibuk mana pun kita..jangan lupa untuk berhibur dengan keluarga..waktu kanak2 mereka bukannya lama..kalau hilang xmungkin kita boleh ulang balik..pesanan untuk diri aku sendiri..~~

No comments:

Post a Comment