Aug 26, 2014

~penyakit malas~



 
tak tahu ape la yang x kena dengan aku sejak kebelakangan nie..rasa malas melampau2..allah saja yang tahu..bangun pagi rasa nak menagis je..bila ingat kena pegi keje..hahaha..punya la malas..rasanya perangai macam nie waktu aku mengandung dulu je..hahaha..dulu aku siap menagis lagi dalam toilet..bila hubby Tanya kenapa??aku jawab malas nak pegi keje..hahah..dah macam budak kecik malas nak pegi sekolah..tapi tu la hakikatnya yang aku rasa sekarang..bukan pergi keje je..nak kemas umah pun sama..kebiasaan nya dalam 3 hari mesti aku mop n sapu umah sekarang nie xde makna nya..weekend je sapu..biar la nak jadi ape pun kat umah tu..berubahan hormon kah????
 
ermm..salah kan hormone pulak kan??dah kita yang malas..tapi sumpah wei..benci perasaan malas macam nie..tertangguh semua keje..kat ofis pun banyak keje yang tertangguh..aku just buat yang mana penting je dulu..eeerrrr...benci2..macam mana nak rajinkan diri nie????benci macam nie...rasa lembat je..tak active!!!dalam bukan nie dah 2 kali aku MC..kalu x keje pun bukan buat ape gak kat umah..tidur je..tak pun termenung..hahhah..sewel betul!!

No comments:

Post a Comment