Aug 5, 2014

~raya 2014~

Raya tahun nie aku nama kan raya suka duka..suka sebabnya..tahun nie aku diizinkan allah untuk beraya bersama keluarga ..bukan dalam wad lagi..kalau tahun lepas malam raya siap kena ambik air tulang belakang lagi..perittttnyaaaa..bila ingat balik..setiap hari..x putus doa agar allah berikan kesihatan yang baik pada aku..teringin nak sembahyang raya..allhamdulillah..tahun berkesempatan..dukanya pulak..tahun nie tahun pertama raya dalam keadaan umi sakit..dugaan buat aku..mohon allah sembuhkan umi..dan beri kekuatan luar biasa pada aku untuk hadapi dugaan allah ini..
 
raya tahun nie..simple2 saja..baju pun beli untuk anak je..aku?? pakai je yang tahun lepas..baru sekali je pakai..tu pun masa fotoshoot raya..ada la pulak laki aku membebel kalau asyik buat baju pastu x pakai..theme tahun nie black n krim..seronok gak..sebab leh pakai baju cam scha alyahya u alllssss..hahah..order dari jauh..dekat sebulan baru sampai..Alhamdulillah..
 
hubby pulak..xnak buat baju melayu tahun nie..puas paksa..dia kata membazir je..so terpaksa la cari baju aku yg padan dgn baju melayu dia..dah le..balik kampong tertinggal samping..butang baju melayu pun..erm..bila kena bebel..mula la cakap yg dia nie kalau aku xde pincang la idup dia..padalhan nak tutup kesalahan dia..lain kali biar la aku packing je semua..kalau de benda tertinggal xde la aku angin sangat..
 
okey..yogi pulak..lebih la sikit dia dari mama n papa dia..budak2 kan..kalau xde baju baru..kasut baru..memang macam tak raya je la..aku n hubby dah settle kan baju n kasut raya dia awal2 lagi..malas nak berebut dalam bulan puasa..pastu mula la xde size la..macam2..
 
  nie outfit pagi raya..kiranya outfit untuk sembahyang raya la...berjubah semuanya


 nie baju untuk raya pertama..tgk hubby..no samping..no butang baju melayu..ermm..


  outfit raya ke 2..
 
 
 outfit raya ke 3.

 
 
n nie yang last..raya ke 4..esok tu pakai kain sarung balik sebb dah balik kl..heheh

No comments:

Post a Comment