Aug 27, 2014

~small reunion~

weekend hari tu..tanggal 24 august (wah2) kami sudah ditakdirkan oleh allah untuk berjumpa setelah hampir 8 tahun terpisah..terpisah hanya la jasat ye tuan2 n puan2 semua..tidak pada hati kami..hahaha..nasib le de FB nie..kalau tak mesti dah lost contact semua..nie kawan2 aku wartu aku  diploma kat dungun dulu..batch 2004..happy giler kot leh jumpa diaorang..gelak x ingat dunia..bila otw balik tu la aku perasaan kering tekak aku nie..tu la..sapa suh banyak gelak..banyak yang berubah..ye la kan ada yang dah kahwin dan beranak pinak..yang x kawin pun ada lagi..dia orang tu cute muit la sebab x kawin lagi..yang paling ketara berubah  sudah tentu la size badan..hahha..kalau dulu wartu study semua slim2 je,
 
biasalah bila weekend nie x semua orang free kan..so ramai jugak yang x boleh datang..semua yang ada nie kebanyakkan yang keje area k.l nie je..yang kat perak n Pahang..xboleh datang..jauh kan..xpe la next time kita plan buat reunion area pantai timur pulak,,semua kena join nanti!!
 
pada awalnya janji nak jumpa kat umah aku..tapi memandang kan lia nie nak buat open house kat umah dia..so kita orang semua decide nak buat je reunion nie kat umah lia di seremban..serbu umah dia je!!banyak kenangan aku dengan diaorang nie..suka duka nak habis kan diploma kat dungun dulu..allhamdulillah semua dah jadi orang..ada yang dah jadi lawyer..ada yang kakitangan kerajaan..de yang buat bisness..syukur ya allah..penat lelah kami dulu berhasil jugak..walaupun xde la belajar sangat pun..main basikal tepi pantai je banyaknya..hahaha..
 
hope persahabatan kita nie kekal sampai bila2 ye..amin..
 


No comments:

Post a Comment