Jan 9, 2011

Aktiviti hari minggu!!

Sudah lama tidak merasa cuti hujung minggu yang lebih relex bersama husband aku.this week tidak banyak program sangat so sempatlah aku kemas rumah yang dah seminggu tidak berkemas,basuh baju dan hantar baju yang perlu dry clean ke kedai dobi dan yang paling best boleh masak.sudah lama tak lepas gian masak..walau pun menu untuk hari sabtu hanya ikan masak kicap dan kacang masak sos tiram sahaja..heheh..petang sabtu tiba-tiba husband ajak keluar untuk tengok progress rumah di saujana putra..wah!!!!agak terkejut..banyak dah berubah..but hopefully rumah siap tahun depan jugak sebab duit simpanan untuk renovate rumah belom mencukupi..hehehe..lambat lagi pon xpe la!!masa pusing-pusing tengok rumah..terpandang satu rumah contoh baru kat situ..bila masa diaorang buat pon aku tak tahu..cantik sememang la cantik..tapi harga mak oiiiii...hampir setengah juta..hubby ajak masuk tengok rumah contoh tu..tapi dah tutup lak..melepas..kalau tidak boleh curi ambik gambar untuk buat inspirasi rumah aku nanti..heheh..
sudah boring pusing-pusing kat situ..terjumpa lak pasar malam.singgah lah sekejap..biasalah hubby kalau tengaok pasar malam kalau tak singgah tak sah..taksub dengan bundle!!layan je la..tak layan kang majuk pulak!!jalan2 dalam pasar malam tu..bundle xde satu pon tapi makanan banyak lak..nasi kerabu..nasi dagang..laksam..laksa..ermmm macam-macam..ambik ko..tak pasal-pasal beli makanan jap..habis diet aku!!!hehehe..lagipon jap lagi nak balik rumah mother in law..so boleh beli makanan untuk dinner diaorang sekali..hehe
nah..sekarang hari ahad lak..bangun macam biasa lah..hari cuti pukul 10 baru sedar..hubby pon sama..tapi bangun tu sakit kepala lak..maybe lama tak bangun lambat kot..takut rezeki tak masuk lak..heheh..bangun tu biasa lah..tangan aku tak boleh duduk diam..mula kemas rumah sikit-sikit..basuh pinggan mangkuk kat dalam sink..buat breakfirst untuk hubby..iron baju yang nak pakai ke majlis pertunangan office mate tengah hari nanti.kelam kabut jugak..nasib baik aku memang cepat buat keje..hehehe..selesai semuanya..dalam pukul 1,aku dan hubby bertolak ke melaka..eee...cam, best lak weekend kali nie..sebab asyik jalan je..walau pon tengah kering..hahahah..peduli ape..duit boleh cari tapi kebahagian x boleh dicari..hah??ape aku mengarut nie..hehe


anak arm..comel and gemuk budak nie..



aku..hubby n emy..






Selamat bertunang buat emylia dan pasangan..semoga tabah mengharungi alam pertunanagan yang penuh mencabar itu..hehhehe


No comments:

Post a Comment