Jan 13, 2011

oh lingkaran gelap!!

makin canggih dunia IT sekarang..makin ketara la lingkaran gelap kat mata aku nie..ape tak nyer..hari-hari buat kerja mengadap PC,pastu facebook lagi..malam kat rumah sambung dengan blog lagi mana xlebam mata ni!!hehe..dah macam mata panda dah aku tengok..hehehe..selepas dah sedar masalah nie semakin teruk..aku terus la google kenapa lingaran gelap nie terjadi..mengikut sumber yg dipetik di blog
http://petuasejagat.blogspot.com menyebab terjadinye lingkaran gelap di mata ialah:

1. Selari dengan umur anda yang semakin meningkat.
2. Anda ada alahan.
3. Ciri-ciri kulit wajah anda sendiri.
4. Mengalami keletihan setelah bekerja seharian.
5. Kekurangan nutrisi pada tubuh anda.

6. Faktor genetik.
7. Pengaliran darah yang tak stabil.
8. Anda menghadapi tekanan dan tak dapat mengawalnya dengan baik.
9. Terdedah kepada cahaya matahari. (Bukan matahari waktu pagi yer.)
10. Penurunan berat badan yang agak mendadak.

11. Ada masalah pinggang dan juga perut.
12. Tisu lemak dan cecair.
13. Masalah sinus.
14. Anda memang ada masalah kesihatan.
15. Anda seorang perokok.


erm..bila aku rujuk kepada masalah aku,mungkin faktor genetik adalah punca utama..umi aku pon mengalami masalah yang sama..so selepas itu aku google pulak produk-produk yang ada kat pasaran.mana la tahu dapat membantu. ..


Bio energy eye bag vanishing serum

Bio energy eye bag vanishing mask

Garnier skin renew



Olay anti aging

semua produk diatasi bersesuian ngan masalah lengkaran gelap di mata.semua terpulang pada diri sendiri nak pilih produk yang mana satu.Jom kira singkirkan lingkaran gelap atau lebih dikenali dengan mata panda yang comel!!

No comments:

Post a Comment