Jan 3, 2011

Murah rezeki..amin!!


semua orang post kat blog masing-masing untuk penutup tahun 2010.macam-macam aktiviti diaorang kan.ada yang sambut beria-ria sampaikan dalam newspaper tu tak habis-habis lagi cerita pasal tahun baru..tahun baru kali nie aku x sambut pon..aku rasa last aku sambut tahun baru tahun 2006.bila start couple dengan husband aku..dah xde sambut-sambut dah..dapat husband yang suka pergi tempat-tempat yang ramai orang..nasib badan!!hehehe.tapi tahun nie best sikit sebab aku sambut kat kelantan.kebetulan causin aku tunang so dapat la balik kampung..erm..balik kampung nie duit xpayah cakap..macam air..mengalir dengan lajunye..balik kali nie aku sempat la belanja family makan kat tempat first date aku dan husband dulu..cerana!!bila pergi ingat pulak kenangan-kenangan silam..hehehe!!memang dah pasang niat pon nak belanja family..kebetulan semua adik beradik balik..lagi la meriah..pembukaan tahun baru yang baik..allamdulillah!!!harap allah sejahteraan kan family aku..murahkan rezeki aku dan suami dan cepat dapat baby!!!!hahahhah..hopefully!!amin!!


Syukur kepada allah:-



  • Family aku dah makin bersatu,.walaupon ada jugak family yang tidak patut dianggap family tu yang ingin meruntuhkan..namun belom diizinkan allah..malah lagi rapat dah bersatu..syukur!!



  • aku sudah ada career..tahun lepas keje pon belom tentu lagi..tapi allamdulillah 2010 ialah permulaan untuk aku membina kerjaya aku..syukur!!



  • 2010 juga bermula lah kehidupan aku sebagai isteri..heheh..thanx allah..sangat menghargainye..at last aku dapat memiliki jugak insan yang bernama khairi nie..susah beb!!!nak daptkan dia nie..hahha..macam2 kena tempuh..kalau sudah jodoh tidak kemana kan??syukur!!



  • last untuk tahun 2010 nie..ialah republic cinta!!!x sabar tunggu siap!syukur!!








No comments:

Post a Comment