Apr 16, 2014

~rak kasut hubby~

bagi segar mata la kejap..mengantuk sangat nie..asyik mengantuk je sekarang nie..kadang2 nekad x keluar lunch semata2 nak membuta kat ofis nie..hahah..xpe asalkan keje siap kan..duk mengadap pc 24 jam kat ofis pun belom tentu buat keje nyaaa..tah2 main fb..iyo ke idak??
 
weekend ai tu Berjaya jugak pujuk si hubby nak pegi ikea..bukan nya xboleh pegi sorang..biasanya aku pegi je sorang2 aku bila gian datang..tapi kali nie aku plan nak beli cadar..so nak la mintak mendapat dia..(alasan..padahal xde duit..kalau pegi dengan dia..boleh suh dia bayar..hehe)macam2 jugak pancing..nak ajak makan meatball la..janji nak pegi kejap je la..macam x jalan je..last2 aku whatapp dia petang jumaat tu cakap yang aku xde mood..macam stress je..banyak keje kat ofis..dah sakit badan2 nie..aku risau kena panic attack balik je..pastu dia terus reply.."xpe jangan stress ok esok kita pegi ikea.."hahah...yes!!Berjaya jugak..
 
asalnya nak cari cadar je..tapi bila pegi sana.jumpa pulak dengan simple rak nie..harga pulak x mahal dalam rm 59.00 je..cakap kat hubby elok jugak beli nie boleh letak kasut dia yang dalam stor tu..aku tengok dia main campak je..buka je pintu stor..rasa nak marah je..bersepah dengan kasut dia..tu xtermasuk yang dalam bonet keta dan dalam  almari kasut..80% tu dia punya la..aku dan anak nie letak je la tepi2 je..tu pun berlapik2 dengan kasut lain..xadil!!
 
esoknya hari ahad..rasa macam nak pasang sendiri pulak rak nie..kalau tunggu hubby buat ,x taw bila busy..lagi pun leh la main2 dengan amsyar..dia pun Nampak syok je nak pasang rak nie..Nampak macam senang je..rupanya nya susah gak..habis merah tangan2..tapi bila siap..amsyar serobok sgt!!siap jerit lagi "tengok nie car buat!!'hahah..happy je..siap nak call papa dia lagi bagitau..harap dia boleh belajar sesuau le..nanti besar nanti..boleh tolong mama kan??
 
 amsyar dengan rak buatannya (kunonnya)


try susun..nie yang ada dalam stor..xkutip yang dalam bonet lagi.

No comments:

Post a Comment