Jul 23, 2013

~sesi Membodek~

 
cuba kalian tengok whatapp diatas..manis sungguh bicara toklaki ambo..bila nak mintak ot..hehe..siap pancing ambo dengan g make colek lagi..mentang2 le ambo duk mengidam colek lama dah..heheh..

yang sebenar benarnya aku nak citer pasal husband aku A.K.A mohd teyi (sebutan amsyar).semenjak dua menjak nie..tidak tahu mengapa dia di anugerahkan kerajinan yang amat sangat..asyik kejeeee je dia..kebiasaannya 2 minggu awal dia akan bagitaw jadual keje dia pada aku..takut aku pengsan terkejut kot..dengan aku nie dah la de sawan garang nie..dia biasanya akan bagitaw bila dia akan keje lebih masa dan bila dia cuti..tapi kalau keje tu last mint dia dapat tahu..bermula la sesi membodek seperti di whataap diatas..taburi aku dengan janji2 manis dia..kebiasaan nya janji makanan le..dia sudah arif kot dengan bini dia yang suka makan nie..seikhlas nya aku tak kesah..sebab aku tahu keadaan kewangan kami,kalau tak keje lebih masa memang de la nak menyimpannya..cukup2 cukup je setiap bulan..kebetulan pulak dengan kami baru je naik rumah baru awal tahun hari tu..lagi le banyak duit dah dihabiskan dengan cemerlang dan jayanya..so nak ganti balik duit simpanan dan menyara kos idup yang meningkat kena hubby dan aku keje kuat sikit..cuma yang merisaukan dihati..keadaan kesihatan toklaki aku nie..kebiasaannya bila dia keje kuat..mesti le demam..nak buat macam mana..berdoa je la..mintak allah murahkan rejeki duit dan juga rejeki kesihatan kepada dia..amin!!!

tapi sebenarnya bersyukur sangat aku nie dapat laki macam dia..tak banyak kerenah..sangat senang diuruskan..mintak je la ape pun..kalau dia mampu sure dia tunaikan..kadang2 bila dia x boleh bagi ape yang aku mintak..perasan jugak dia macam jiwa kacau sikit..hahah..sebelom dia buat puisi yang menyentuh jiwa dan raga aku,baik aku tarik balik ape yang aku mintak tuh..okey la by  teruskan kerajinan mu itu..aku disini selalu akan menyokong mu dari belakang..tidak hairan lah kau diberi anugerah pekerja TM terbaik 2011 yang pada mulanya aku muskil kelayakkan kamu untuk menerima anugerah itu..hehehe..keadaan anak jangan dikau risau..karna aku ada untuk menajdi ayah dan ibu pada anak kita..(sengal)..umhh..cukup la..dari aku mengarut jauh lagi..jumpa di lain entry je..



No comments:

Post a Comment